FAQs
Vragen van bezoekers?
Heb ik een account nodig om tickets te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om tickets te bestellen. Een account is alleen nodig als je een evenementorganisator bent. Als bezoeker kun je je tickets via e-mail openen na betalingsbevestiging.
Ik heb geen e-mail met tickets ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je je tickets niet via e-mail hebt ontvangen, controleer dan je spammap. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via info@tickgetr.be voor het evenement. Vermeld je bestel-e-mail en evenementnaam.
Ik ben mijn tickets kwijt of kan ze niet vinden. Wat moet ik doen?
Je kunt je tickets opnieuw openen via onze Verloren Ticket pagina, je tickets worden per e-mail naar je verzonden. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via info@tickgetr.be voor het evenement. Vermeld je bestel-e-mail en evenementnaam.
Ik heb te veel tickets besteld. Kan ik een terugbetaling krijgen?
Ja, we kunnen terugbetalingen verwerken. Neem contact op met de evenementorganisator met een goede reden voor hulp.
Ik kan niet meer naar het evenement. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, bestellingen die via Tickgetr zijn geplaatst, zijn restitueerbaar. Tickets zijn echter niet overdraagbaar.
Organisator Vragen?
Hoeveel bedragen de servicekosten?
De servicekosten bedragen € 0,40, dit is inclusief BTW en betalingsverwerkingskosten. Geen verrassingen, dit is een gemakkelijke en leuke manier om van uw kaartverkoop te genieten en deze te voorspellen.
Ik moet mijn evenement annuleren. Hoe zit het met terugbetalingen?
Als je je evenement annuleert, kun je kopers terugbetalen via je evenementdashboardrapportenpagina. Als je problemen hebt, neem dan contact met ons op via info@tickgetr.be.
Kan ik professionele scanners huren om tickets te scannen?
Nee, Tickgetr biedt geen scannerverhuur aan Dit is ook niet nodig omdat je van elk mobiel apparaat je eigen scanner kunt maken!.
Wanneer ontvang ik de betaling?
Betalingen worden verwerkt 1 dag nadat het evenement heeft plaatsgevonden, tenzij anders overeengekomen. Je kunt een balansrapport downloaden van je account.
Kan ik een bonnetje verstrekken aan zakelijke klanten?
Ja, een bonnetje wordt na een succesvolle aankoop per e-mail naar de koper gestuurd.

Kon je jouw vraag niet vinden?

Bekijk onze Oplossingen pagina voor meer informatie over uw vraag. Als u nog steeds vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via info@tickgetr.be. We reageren meestal binnen 24 uur.
Wij gebruiken cookies
Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren.